• 22-07-2025, 22:42:09
    #10
    Satışa çıkması için @Coşkun Çetin; hocamızı davet edelim hocam hediye alamıyoruz bizim şansımız çölde kutup ayısı misali bari satışa koyun kardeşleriniz yararlansın valla şahsi olarak çok hoşuma gitti görsel tasarımı falan bize bu konu hakkında küçük bir bilgilendirme size zahmet..
  • 22-07-2025, 22:42:18
    #11
    Resim atma şansı olan var mı merak ettim?
  • 22-07-2025, 22:42:20
    #12
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Powerbankların depolandığı yeri bulup gtadaki gibi soygun planı yapabiliriz
    İstikamet Coşkun abinin ev
  • 22-07-2025, 22:45:23
    #13
    iyisite.NET
    Elimde olan powerbank ihaleye sunuyorum

    Açılış : 1.000 tl 😂
  • 22-07-2025, 22:46:19
    #14
    Kurumsal PLUS
    linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elimde olan powerbank ihaleye sunuyorum

    açılış : 1.000 tl 😂
    3000₺
  • 22-07-2025, 22:46:41
    #15
    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resim atma şansı olan var mı merak ettim?
    son konuma bak hocam
  • 22-07-2025, 22:46:56
    #16
    Eğer market olsaydı ve satışı gerçekleşseydi;
    Konu üstüne konu açıp alabilmek adına bu kadar çaba gösterilecek değere sahip olmazdı emin olun… 🙂 Verilen değer gerçekten güzel ama @Coşkun Çetin; Bey’in bu süreçle ilgili eminim farklı bir planı vardır. Bence ilk etapta forumun daha güzel bir hâl alması adına eskiden R10+ uygulamasında olduğu gibi değer gören ve değer katan üyelere verilmesi lazım. Kullandıkça yine insanlar kendi değerli ortamlarında, R10’un da bilinirliği daha kaliteli kitlelerce artar bu sayede…

    İyi aksamlar
  • 22-07-2025, 22:46:59
    #17
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde olan powerbank ihaleye sunuyorum

    Açılış : 1.000 tl 😂
    10k dan asagı vermem ASD.ASD:aS
  • 22-07-2025, 22:47:38
    #18
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstikamet Coşkun abinin ev
    sanıırım admınlerden bı arkadaşımızda abımızde kalıyor kargoyu o gonderdı bana coskun cetın adına