Eğer market olsaydı ve satışı gerçekleşseydi;
Konu üstüne konu açıp alabilmek adına bu kadar çaba gösterilecek değere sahip olmazdı emin olun
🙂 Verilen değer gerçekten güzel ama
@Coşkun Çetin; Beyin bu süreçle ilgili eminim farklı bir planı vardır. Bence ilk etapta forumun daha güzel bir hâl alması adına eskiden R10+ uygulamasında olduğu gibi değer gören ve değer katan üyelere verilmesi lazım. Kullandıkça yine insanlar kendi değerli ortamlarında, R10un da bilinirliği daha kaliteli kitlelerce artar bu sayede
İyi aksamlar