Eğer market olsaydı ve satışı gerçekleşseydi;
Konu üstüne konu açıp alabilmek adına bu kadar çaba gösterilecek değere sahip olmazdı emin olun… 🙂 Verilen değer gerçekten güzel ama @Coşkun Çetin; Bey’in bu süreçle ilgili eminim farklı bir planı vardır. Bence ilk etapta forumun daha güzel bir hâl alması adına eskiden R10+ uygulamasında olduğu gibi değer gören ve değer katan üyelere verilmesi lazım. Kullandıkça yine insanlar kendi değerli ortamlarında, R10’un da bilinirliği daha kaliteli kitlelerce artar bu sayede…

İyi aksamlar