hocam hediye alamıyoruz bizim şansımız çölde kutup ayısı misali bari satışa koyun kardeşleriniz yararlansın valla şahsi olarak çok hoşuma gitti görsel tasarımı falan bize bu konu hakkında küçük bir bilgilendirme size zahmet..
coşkun hocamızın Powerbank ?
29
●2.576
- 22-07-2025, 22:42:09Satışa çıkması için @Coşkun Çetin; hocamızı davet edelim
hocam hediye alamıyoruz bizim şansımız çölde kutup ayısı misali bari satışa koyun kardeşleriniz yararlansın valla şahsi olarak çok hoşuma gitti görsel tasarımı falan bize bu konu hakkında küçük bir bilgilendirme size zahmet..
- 22-07-2025, 22:42:20İstikamet Coşkun abinin evBDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2025, 22:46:41son konuma bak hocamELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2025, 22:46:56Eğer market olsaydı ve satışı gerçekleşseydi;
Konu üstüne konu açıp alabilmek adına bu kadar çaba gösterilecek değere sahip olmazdı emin olun 🙂 Verilen değer gerçekten güzel ama @Coşkun Çetin; Beyin bu süreçle ilgili eminim farklı bir planı vardır. Bence ilk etapta forumun daha güzel bir hâl alması adına eskiden R10+ uygulamasında olduğu gibi değer gören ve değer katan üyelere verilmesi lazım. Kullandıkça yine insanlar kendi değerli ortamlarında, R10un da bilinirliği daha kaliteli kitlelerce artar bu sayede
İyi aksamlar - 22-07-2025, 22:46:5910k dan asagı vermem ASD.ASD:aSLinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2025, 22:47:38sanıırım admınlerden bı arkadaşımızda abımızde kalıyor kargoyu o gonderdı bana coskun cetın adınaMuhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
