• 22-07-2025, 21:40:38
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar gerçekten bilgisi olan arkadaÅŸlardan klima tavsiyesi almak istiyorum. 30.000₺Â’ye kadar bütçem var. Fakat ucuzda olabilir. Hem fiyat hem de performans açısından klima önerisi yapar mısınız? Sessiz olmasını istiyorum. Ve aylık faturaya ne kadar ekstra yansır bilgi verir misiniz?
  • 22-07-2025, 21:48:10
    #2
    Fuji Plus 12btu kullanıyorum bu ay elektrik faturası 900₺ yakın geldi hocam
  • 22-07-2025, 21:51:16
    #3
    Uzmani değilim ama geçen yıl baya araştırmış ve sonucunda Airfel almıştım hem uygun hem de Daikin'in alt markası, servis vs. hepsini Daikin yapıyor. Tavsiye ederim.
  • 22-07-2025, 21:51:59
    #4
    ekstra 900₺ mi hocam?

    furkankose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fuji Plus 12btu kullanıyorum bu ay elektrik faturası 900₺ yakın geldi hocam
  • 22-07-2025, 22:18:26
    #5
    slhtnburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekstra 900₺ mi hocam?
    Normalde 300-400 gelirken bu ay 900 geldi diğer aylara göre fazla kullandıkdı