Zaman zaman hepimiz yapay zekadan yardım alıyoruz illa ki ama forumda son zamanlarda bilgisi olmayan konularda yapay zeka ile copy paste yapanlar
Veya satış konularını full yapay zekaya yazdırıp copy paste yapanlar var
Tamam yardım alırsın eyvallah ta kardeşim bir önce yapay zekanın sana yazdığı metni oku anlamsız kelimeler var orada konunla veya mesajla ilgisiz.
bir tane de kendini bitcoin zengini sanan zavallı kardeşimiz var kim olduğunu herkes iyi biliyor her yorumu her konusu yapay zeka buram buram
Bu işin suyu çıktı artık. Bilginizin olmadığı konulara yorum yapmayın artık engel listemiz doluyor
Full yapay zeka ile açılan konular
7
●342
- 20-07-2025, 09:45:43yapay zeka bide npc gibi konuşuyor ya millet anlamayacak zannediyolarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2025, 09:46:52Vallahi hocam bende ona bitiyorum ya 😂Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2025, 12:26:42Selam olsun,
Benim anlamadığım nokta yapılan iş sağlıklı gözükmese de bunu yapan kendi dışında kime ne zarar veriyor?
Sağlıklı değil zira bir kişi olmadığı bir karaktere bürünüyorsa bu sıkıntılıdır.
Dil bilgisi ya da yazım tarzı olarak faydalanıyorsa bence yapay zekanın kullanım amaçlarına uygun.
İlgili kişi ve konuları bilmiyorum ama yapay zekanın yaşattığı/yaşatacağı sorun çoklu kişilik bozuklukları olacak diye düşünüyorum.
Yapay zeka dünyayı ele geçirecek endişesi yerine insanlar kendileri yerine geçecek yapay zekalar talep etmeye başladı endişesi yaygınlaşıyor.
Biz yapay zekanın tüketicisiyiz bu tartışmalar bizde pek olmuyor ama bu modelleri yapan ve geliştiren toplumlardaki etik/ahlak ve psikoloji konularında inanılmaz tartışmalar yaşanıyor.
Yapay zekayı kullanmak güzeldir, yapay zekayı kendimiz yerine koymak ise cıks.
İş, benden daha zeki, daha hızlı, daha bilgili o zaman benim yerime şunu yapsın ya da bunu yazsın derken artık yapay zeka yazıyorsa ondan iyi bilecek değilim kabulüyle yapay zekanın cevaplarını kendi doğruları yerine koyuyor maalesef.
Neyse gereksiz uzatmayayım zira sıkıntı sadece zekanın yapay olanında değil.
Ne güzel reklam yapıyorsun 😉 aferim sana beni heryerde duyur böyle unutma beni 🤣 Yapamadığını herşey için aklınza ben geleyim şuan geldiği gibi hadi iyi formlar 