Merhabalar, ödeme yöntemim 1.banka hesabımaydı. Kaldırıp, iban değiştim. Aynı isim soyisime. Böyle bir uyarı alıyorum sorun nedir tam olarak?
Acaba ödemeyi doğrulamadığım için mi böyle diyor, ibanı doğrulamak için cünkü hesaba para geliyordu. Bilgi verirmisiniz