• 17-07-2025, 19:46:39
    #1
    Merhabalar, ödeme yöntemim 1.banka hesabımaydı. Kaldırıp, iban değiştim. Aynı isim soyisime. Böyle bir uyarı alıyorum sorun nedir tam olarak?
    Acaba ödemeyi doğrulamadığım için mi böyle diyor, ibanı doğrulamak için cünkü hesaba para geliyordu. Bilgi verirmisiniz
  • 17-07-2025, 19:55:27
    #2
    Ödemeyi doğrulamadığınız için değil Api ve IAP kütüphanelerinde zorunlu yükseltme olduğu için en az api seviyesini 35 e çekmenizi istiyor. Bu yüzden verilen tarihe kadar yapılmazsa yayından kaldıracağız diyor.
  • 17-07-2025, 20:28:22
    #3
    Bende takipteyim
  • 17-07-2025, 21:52:50
    #4
    Başka çözümü varmıdır