Yatay Geçiş Hk.
1
●66
- 16-07-2025, 20:01:11Dokuz eylül bilgisayar programcılığı öğrenicisiyim ve dokuz eylülde fazlasıyla zorlanıyorum. 2. yılım doldu yıl tekrarı olduğu için 3. yıla geçiyorum. Üniversiteye girdiğim sene yaşar üniversitesinde bölüm yoktu ancak bölüm geçen sene açılmış. tyt puanı ile üniversiteye geçiş yapabilir miyim? bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi? şimdiden çok teşekkür ederim.