merhabalar, yazılım mühendisiyim. Sizlerin de fikirlerinizi almak için buraya yazmak istedim. kuyumculara özel proje geliştirdim. proje harem altından verileri çekip yayınlıyor. kuyumculara özel site yapmak için tasarladım. Sizce kuyumculara ne fiyat vermeliyim? ve ek olarak script olarak satmak için ne fiyat vermeliyim? yorumlarınızı bekliyorum.
Not: projenin eksik veya geliştirilebilir yanlarını da söylerseniz sevinirim. şimdiden çok teşekkür ederim.
SİTE LİNKİ: Lütfen tıklayınız
Bu projeyi kaçtan satmalıyım?
14
●566
- 16-07-2025, 16:04:44
- 16-07-2025, 16:07:07Selamlar, gayet güzel bir yazılım olmuş. Çok detaylı bir script olmamasından ötürü R10'da 500-2500 TL civarlarından satabileceğinizi düşünüyorum. Ancak kuyumcularla yüz yüze görüşüp website hizmeti olarak sağladığınızda minimum 2500 TL'den kapıyı açabilirsiniz
- 16-07-2025, 16:09:09Alıcı olarak en basit şunu isterim bu sektörde harem zaten zirve farklılık ararım api bile haremden çekiliyorsa daha başlamadan benim için hayal kırıklığı olur. Yanlış anlaşılmak yada işi baltalamak istemem fakat yarın harem altın da bir sorun olduğunda anlık veriler nereden çekilecek? Bu sektörde 30 saniyelik kayıp yada yanlış veri büyük zararlara yol açar
- 16-07-2025, 16:09:21


Hocam büyük yazılar biraz kücültülebilir çok kaba duruyor bana göre bide büyük kücült yapınca yanlarda boşluk çıkıyor o büyült kücültme yapılma olmasa iyi olur işçilik kaç gün sürdü bilmiyorum ama kişiye özel kaynak kodları ile teslim ise 10000 e sata bilirsiniz kaynak kodsuz ise 3500 tl ye satılabilir domain ve hostingsiz - 16-07-2025, 16:09:29selamlar, değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. script için evet fiyat aralığı olabilir ama kuyumcularla yüz yüze çok uygun bir fiyat değil mi?Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2025, 16:10:26Hocam bu direkt harem altın olmuş zaten :) sadece kendi isminizi yazmışsınız.
- 16-07-2025, 16:11:42hocam yandakiler boşluk değil, mobil ve masaüstünde güzel dursun diye gölge vermiştim, göze boşluk kalmış gibi bırakmış. bilgisayar ekranında chrome dan en küçük ekrana ve kullandığım iphone 11 e göre tasarladım. cihazınızın marka modelini öğrenebilri miyim? ona göre düzenlemelerimi yapayım. teşekkür ederimDogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

