• 14-07-2025, 21:25:11
    #1
    kodu girmedik beklettik, şimdi kullanamıyor muyuz ? ara ara kodlar açılıyormuş galiba bilgi verebilecek olan var mı
  • 14-07-2025, 21:29:01
    #2
    Kişisel Rütbe
    Harbi bende aralık sonu diye 1 kez kullandım bu iş ne oldu açıklansın ya tek suçum 1 kez benzin almak mı
  • 14-07-2025, 21:30:03
    #3
    Yeni hesap açtım kod girmeyen çalışıyorum pasif bazı kiişiler aktif olduğunu söylüyor
  • 14-07-2025, 21:42:16
    #4
    Yeni konu açılıp bildirim almak için etiketleme yapılsa herkesin haberi olabilir