her şeyi kapattım ama yine böyle oluyor.
her şeyin kapanmasını istemiyorum.
Hocam "
Her şeyin kapandığını söyleyip, hiç bir şeyin kapanmasını istemiyorsunuz." durum hakkında hakikaten hocam, illa ki bir program ya da bir işlem arka planda mutlaka çalıştırıyor olmalı, aksi halde zaten bu uyarıyı vermemesi gerekiyor, bir ara ben de yaşamıştım, ancak her yeri
kısmen aramama rağmen bulamamıştım, sonrasında "Görev Yöneticisi" üzerinde açık olan farklı bir program gördüm, o programı kapatınca dosyayı aktarmaya izin vermişti, mutlaka bir yerler de bir şey açık olmalı.