ADS hesap üretince ne oluyor? Sadece satmak için mi üretiliyor, alıcılar ne yapıyor mesela. Kendi veya müşterilerinin web sitelerine reklam mı çıkıyorlar. Ben Gmail üreticisiyim ve maillerin neredeyse tamamı ADS üreticilerine gidiyor. Yıllardır merak ederim. Adwords hesap reklam vermek için de bu üretimin sonunda neye ulaşılıyor ki?

Not: Kimseye method sormuyorum, nedir ne yapılır diye soruyorum.