• 09-07-2025, 13:04:12
    #1
    3 Adet kod girdim fakat opet kartda bakiye gözükmüyor 0 TL diyor neden acaba
  • 09-07-2025, 13:05:27
    #2
    Kategori Moderatörü
    Kod ekleyince ödeme yaparken telefon numaranızı kasaya söyleyin yazıyordu
  • 09-07-2025, 13:05:42
    #3
    Ya kodlar yanlıştır Yada sistemsel bir hata olabilir
  • 09-07-2025, 13:15:38
    #4
    Hocam puan yüklenince telefona SMS geliyor. Ardından 1000 TL üzeri yakıt alıyorsun, markette Vodafone kampanyası olduğunu söyleyince ekrana telefon numaranı girmeni istiyorlar. Ardından gelen SMS'deki şifreyi tuşlayıp onaylayınca indirim uygulanıyor.

    Benim de uygulamada görünmüyordu, kasada hallettim.