Selamlar Yurtdışı şirket açarak exchange işine girmek istiyorum gürcistanda coin vergilendirme olayı yok malum türkiye şartlarında kazançlı görünüyor ülkeler arası vergi anlaşmasıda var Türkiyede vergiye takılmayız diye düşünüyorum konu hakkında bilgisi olan var mı ? Farklı ülkede olabilir