
Bilgisayarımdan r10a giremiyorum.
12
●356
- 04-07-2025, 16:39:10Aşağıdaki hatayı alıyorum. Telefonda sorun yok ama pcden giremiyorum sorun nedir acaba? Üstte çerezleri etkinlestir yazıyor. Ve alt kisimda da engellendigim yazıyor.Her şeyi denedim (modem acip kapama, tarayıcı ayarlarıni sifirlama, baska tarayicidan girme vs) ama maalesef hala hata alıyorum. Çözümü nedir acaba?

- Kabul Edilen Cevap
- 3 Beğeni
-
- 04-07-2025, 16:45:37Gooogleda doğru düzgün bir bilgi çıkmadıua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır kapalı. Hatta açarakta denedimAras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-07-2025, 16:54:04hepimizde durum ayniysa bu r10 la alakali bir durumdur hocam sagolun bilgi icin herseyi denedikV9Soft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle