Sizce hangisi daha iyi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce hangisi daha iyi?
1
●
86
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce hangisi daha iyi?
28-06-2025, 17:14:33
#1
baalcim
Üyeliği durduruldu
Merhaba, bu 2 tasarım arasında kaldımda sizce hangisi daha iyi? İndirim kodlu olan daha içime yattı açıkçası ama kararsız kaldım.
Birde genel olarak afiş nasıl sizce? El ilanı şeklinde bastıracağız, telefonda fazla güzel durmuyor gibi ama elde daha hoş durur diye düşündüm.
28-06-2025, 17:16:11
#2
Malbaniurk
İndirim kodlu olan daha estetik görünüyor hocam bence.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler