Şu an Gaziantep'ten yola çıktım adana yolu üzerinden Tekirdağ'a gideceğim ..
Adana'da yol üzeri olmak üzere çok içerilere girmeden yemek restorantı önerisi yapar mısınız?
Adana'yı bilen var mı ?
10
●316
- 28-06-2025, 14:10:50Merhaba,
Yol üzerinde çok iyi mekânlar olmasa da Turgut Özal Bulvarı civarında birçok kebapçı ve yemek yenecek güzel yerler mevcut.
Otobandan rahatlıkla bu bölgeye çıkabilirsiniz. Hastaneler yol ayrımı üzerinden çıkış yaparak bu bölgeye ulaşmanız mümkün, aynı şekilde dönüşte de aynı noktadan tekrar otobana girebilirsiniz.
https://maps.apple.com/place?address...v.&map=explore - 28-06-2025, 14:32:23adanadan çıkacağınıza pozantıdan çıkın daha iyi, hem serin olur. pozantıda tekirde çok güzel seçenekler var. bu sıcakta adanaya hiçbiyerinden girilmez bence