Merhaba,
Yol üzerinde çok iyi mekânlar olmasa da
Turgut Özal Bulvarı civarında birçok kebapçı ve yemek yenecek güzel yerler mevcut.
Otobandan rahatlıkla bu bölgeye çıkabilirsiniz. Hastaneler yol ayrımı üzerinden çıkış yaparak bu bölgeye ulaşmanız mümkün, aynı şekilde dönüşte de aynı noktadan tekrar otobana girebilirsiniz.
https://maps.apple.com/place?address...v.&map=explore