• 28-06-2025, 14:47:01
    #10
    Gelme hocam uÄŸrama nefes alamıyoruz Antep falan bizim buranın yanında yayla kalır. Ben bu sıcağı çekeceÄŸime baÅŸka bir yerde bulgur pilavlı kebap yerim 😁 o kadar sıcak var hesabını yap
  • 28-06-2025, 18:03:20
    #11
    Teşekkürler