Gelme hocam uğrama nefes alamıyoruz Antep falan bizim buranın yanında yayla kalır. Ben bu sıcağı çekeceğime başka bir yerde bulgur pilavlı kebap yerim 😁 o kadar sıcak var hesabını yap