
1-) Çalışma sistemleri nasıl? diğer askeri birimler gibi sabit 12 veya 24 saat mi 8 saat mi?
2-) Maaş durumları nasıl?
3-) Tayin olayları kısıtlı diye biliyorum başlıca meslek yapılacak şehirler hangileri
4-) 4. senemizde subaylığa geçiş olayı var, işler nasıl ilerliyor imkan var mı?
5-) Meslek hakkında düşünce veya görüşünüz varsa paylaşırsanız sevinirim