Eski Mubi mi? Yenisi mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eski Mubi mi? Yenisi mi?
5
●
160
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Eski Mubi mi? Yenisi mi?
25-06-2025, 11:31:30
#1
Mubi
Eskisi:
Yenisi:
Hangisini kullanayım sizce profil resmi olarak
1. Olan daha samimi geliyor
2. Daha profesyonel bana göre
Ama fikrinizi sormak istedim
25-06-2025, 11:34:49
#2
erhancopper
Yenisi çok daha güzel
25-06-2025, 11:35:34
#3
The_AkumA
1. si sürekli çıkan memelerde ki karakter sanki biraz kopyalanmış geliyor. 2. si daha iyi tabiki
25-06-2025, 11:37:34
#4
eratalay
Ben birincisini daha çok sevdim.
25-06-2025, 12:31:01
#5
JustCore
İkincide ufak bir gökkuşağı hissi alıyorum. Renkler biraz değişirse ikinci daha iyi.
25-06-2025, 12:37:20
#6
ua87
1.si daha iyi yapabiliyorsan ellerinin duruşunu değiştir.Zaten ana sayfada profil resmi görünce mubi satan adam diyorum bilinirliği değiştirmeyeceksin klasikten devam...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler