• 25-06-2025, 11:31:30
    #1
    Eskisi:


    Yenisi:


    Hangisini kullanayım sizce profil resmi olarak
    1. Olan daha samimi geliyor
    2. Daha profesyonel bana göre
    Ama fikrinizi sormak istedim
  • 25-06-2025, 11:34:49
    #2
    Yenisi çok daha güzel
  • 25-06-2025, 11:35:34
    #3
    1. si sürekli çıkan memelerde ki karakter sanki biraz kopyalanmış geliyor. 2. si daha iyi tabiki
  • 25-06-2025, 11:37:34
    #4
    Ben birincisini daha çok sevdim.
  • 25-06-2025, 12:31:01
    #5
    İkincide ufak bir gökkuşağı hissi alıyorum. Renkler biraz değişirse ikinci daha iyi.
  • 25-06-2025, 12:37:20
    #6
    1.si daha iyi yapabiliyorsan ellerinin duruşunu değiştir.Zaten ana sayfada profil resmi görünce mubi satan adam diyorum bilinirliği değiştirmeyeceksin klasikten devam...