• 19-06-2025, 02:19:33
    #1
    Selamlar. Çalışma odamda Vestel'in 12.000 kliması var fakat yatak odasında yatarken zorlanıyoruz.

    Bunu 23.000 tlye almıştım. İndirimde olan klima falan varsa değerlendirmek isterim.
  • 19-06-2025, 02:37:55
    #2
    Selam olsun,

    Size naçizane bir tavsiye vereyim, araştırın.
    Wifili şulu bulu yaklaşık 20 klima almışımdır işletmelere ya da evime en memnun kaldığım klima altus oldu.
    Klimanın derece göstergesi bile yok ama ısıtmada bir tık zayıf olsa da soğutmada hepsinden çok memnun kaldım.

    Bir bakın derim.
  • 19-06-2025, 03:55:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Takip.