Babalar günü hediyem nasıl olmuş? :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Babalar günü hediyem nasıl olmuş? :)
3
●
318
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Babalar günü hediyem nasıl olmuş? :)
15-06-2025, 13:40:05
#1
neto
Maalesef bizim baba da kayınbaba da sigara tiryakisi. Sigara sağlığa zararlıdır ama emzik gibi ağzından düşürmedikleri için 10 tane sigara alıp ikiye böleyim dedim. Buket yaptık, hediye olarak vereceğiz
15-06-2025, 13:42:19
#2
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
süper
15-06-2025, 13:50:27
#3
Alengirik
Eski paketlerden arasa bulamaz güzel bir jest gibi güzel olmuş
15-06-2025, 14:16:42
#4
botshopingg
çok şükür bunuda kaptırmadık
süper ya
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler