behance hesap açamıyor ve giriş yapamıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
behance hesap açamıyor ve giriş yapamıyorum
6
●
114
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
behance hesap açamıyor ve giriş yapamıyorum
11-06-2025, 09:34:42
#1
Slice
Üyeliği durduruldu
ne yapmam lazım
11-06-2025, 09:35:47
#2
msergek
bağlandığın interneti değiştir.
ben ofisten gremiyorum aynı hatayı veriyor mobile geçince girebiliyorum. evde vs sorun yok
11-06-2025, 09:38:28
#3
Slice
Üyeliği durduruldu
msergek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bağlandığın interneti değiştir.
ben ofisten gremiyorum aynı hatayı veriyor mobile geçince girebiliyorum. evde vs sorun yok
bilgisayardan girmem gerek modemi kapatıp açsam düzelirmi dns sıfırladım hala aynı
11-06-2025, 09:47:20
#4
Mehmetcan1
Slice adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne yapmam lazım
Hocam belki çözer
Alıntı
Microsoft Windows
Aşağıdaki eğitim Windows XP
,
7
,
Vista
,
8
,
8.1
ve
10
için geçerlidir .
Windows komut istemi konsolunu açmak için
Windows+R
tuşlarına birlikte basın , ardından
cmd
yazın .
Bilgisayarınızdaki DNS önbellek dosyalarını temizlemek için aşağıdaki komutu yazın:
ipconfig /flushdns
İşlem başarılı olursa aşağıdaki gibi onay mesajını göreceksiniz:
https://geeksadvice.com/flush-dns/
veya
https://geeksadvice.com/dns_probe_finished_nxdomain-hatasini-nasil-onarabilirim/
https://support.google.com/chrome/th...be-found?hl=en
11-06-2025, 09:48:08
#5
Slice
Üyeliği durduruldu
Mehmetcan1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam belki çözer
[/URL]
https://support.google.com/chrome/th...be-found?hl=en
aynı
11-06-2025, 09:52:11
#6
Mehmetcan1
Hocam o zaman, gizli sekmeden girmeyi dener misiniz, eğer orda da olmazsa telefonunuzdan girmeye çalışın. orda da sorun olursa mobil veriden deneyelim
11-06-2025, 10:19:21
#7
msergek
dns problemi hocamç kapatıp acarsan bir ihtimal ama olmayabilir. servis sağlayıcınla konuş. belki bir güvenlik paketi vardır ondan dolayı engellenmş olabilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler