Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10 da Sorun Mu Var ?
20
●1.206
- 07-06-2025, 18:19:06Benim modemi baştan açınca düzeldi efendim. Merhaba bu arada.
- 08-06-2025, 10:57:23Dediğim gibi modemi baştan açın.konusanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim yine sorun oldu, yine modemi baştan açtım, yine dizeldi.