Papara pert olduğuna göre ParaM'a geçelim bence - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Papara pert olduğuna göre ParaM'a geçelim bence
11
●
548
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Papara pert olduğuna göre ParaM'a geçelim bence
1
2
06-06-2025, 15:14:42
#10
shijie
Siteden 2 kere kayıt olmayı denedim, 3D secure onayından sonra geçersiz işlem dedi. Papara'nın tırnağı olamaz.
08-06-2025, 18:00:31
#11
mcxmedya
Furkan5757 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kredi kartı ile para yatırılıyor mu Papara gibi
Kredi kartı ile 1000 TL ye kadar komisyonsuz para yükleyebiliyorsunuz.
08-06-2025, 18:22:29
#12
Zenuti
Sağlam görünen ama komisyon ücretleri karmaşık ve yüksek görünen bir platforma benziyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler