• 12-05-2025, 16:43:08
    #1
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    Herkese merhabalar,

    Bugünkü sorum r10 da tasarım işleri ile ilgili. Genel olarak tasarım işlerindeki rekabet hakkında bana ne söyleyebilirsiniz, r10 içerisinde yer alan diğer sektörler ile kıyaslandığında kazançlılık-rekabet oranı nedir? Ayrıca 2025 yılı için taban fiyatlar nelerdir? Bu alanda hizmet vermek isteyen biri ne yapmalıdır, nasıl bir yol izlemelidir?

    Genel olarak deneyimli arkadaşlardan yorum bekliyorum, fakat herkesin yorumu değerlidir.

    İyi forumlar dilerim
  • 12-05-2025, 16:49:03
    #2
    Rekabet oranı çok yüksek bir kategori, müşteriyi yakalayabilmek için son 3 yılda yaptığım tüm referansları gönderiyorum, kazançlı ve bir o kadar yorucu bir sektör.
    Hiç bitmeyen istekler, hiç bitmeyen revizeler derken 1 günlük iş oluyor 10 gün ama sonuca bakarsak, severek yapıldığı takdirde her yapılan işlemde insanı tatmin ediyor. İşin sonunda vay be bunu ben mi yaptım diyorsan işini severek yapıyorsun demektir.
    Taban fiyatlar konusunda da artık kimse konu tasarımına 1250₺ vermek istemiyor, fiyatlar yüksek olduğu için rekabet arttı müşteri düştü, tabii ki emeğimizin karşılığı aslında o tutarlar ama müşterilere yüksek geliyor. Sürümden kazanamıyoruz bu seferde.
    Bu alanda hizmet vermek isteyenlere en büyük tavsiyem gerekirse insanlara tasarım hediye edin ama portföyünüz güçlü olsun insanların önüne çıktığınızda bakın bunları ben yaptım diyebilmeniz gerekiyor. Ve geceleri çok hayal kurmalısınız hayal gücünüz güçlü olmazsa bu işi yapamazsınız. Ufacık bir yerde takılıp saatlerce onu düşündüğüm zamanlar oldu, bazen de 3 günde teslim ederim dediğim işleri 3 saatte teslim ettiğim oldu.
  • 12-05-2025, 16:52:02
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Selamlar, kategori kurallarında belirtilen fiyatlar hakkında bilgiye https://www.r10.net/grafik-tasarimci...ygulamasi.html linkinden ulaşabilirsiniz.
  • 12-05-2025, 17:05:05
    #4
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    EmirhanSerbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rekabet oranı çok yüksek bir kategori, müşteriyi yakalayabilmek için son 3 yılda yaptığım tüm referansları gönderiyorum, kazançlı ve bir o kadar yorucu bir sektör.
    Hiç bitmeyen istekler, hiç bitmeyen revizeler derken 1 günlük iş oluyor 10 gün ama sonuca bakarsak, severek yapıldığı takdirde her yapılan işlemde insanı tatmin ediyor. İşin sonunda vay be bunu ben mi yaptım diyorsan işini severek yapıyorsun demektir.
    Taban fiyatlar konusunda da artık kimse konu tasarımına 1250₺ vermek istemiyor, fiyatlar yüksek olduğu için rekabet arttı müşteri düştü, tabii ki emeğimizin karşılığı aslında o tutarlar ama müşterilere yüksek geliyor. Sürümden kazanamıyoruz bu seferde.
    Bu alanda hizmet vermek isteyenlere en büyük tavsiyem gerekirse insanlara tasarım hediye edin ama portföyünüz güçlü olsun insanların önüne çıktığınızda bakın bunları ben yaptım diyebilmeniz gerekiyor. Ve geceleri çok hayal kurmalısınız hayal gücünüz güçlü olmazsa bu işi yapamazsınız. Ufacık bir yerde takılıp saatlerce onu düşündüğüm zamanlar oldu, bazen de 3 günde teslim ederim dediğim işleri 3 saatte teslim ettiğim oldu.
    Deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkürler
  • 12-05-2025, 17:05:25
    #5
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, kategori kurallarında belirtilen fiyatlar hakkında bilgiye https://www.r10.net/grafik-tasarimci...ygulamasi.html linkinden ulaşabilirsiniz.
    Ben de bunu arıyordum, teşekkür ederim