• 11-05-2025, 22:35:32
    #1
    Aralarında mı konuştular? hepsinin bu gofreti tercih etmesinin sebebi ne
    çoğunun babasının abur cubur anlayışını nasıl aynı olabilir

  • 11-05-2025, 22:36:28
    #2
    sadece ucuz olduğu için alıyorlar.

    not: babamda alıyor ama ben çocuklarıma almıyorum.
  • 11-05-2025, 22:39:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    benim babam marketi alıyor geliyor
  • 11-05-2025, 22:40:58
    #4
    Al047 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim babam marketi alıyor geliyor
    Çoğumuzunki aynı hocam eski toprakların
  • 11-05-2025, 22:41:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ucuz diye
  • 11-05-2025, 22:42:18
    #6
    Bunun tadı kartonla aynı, karton daha tatlıdır belki. Bi ondan nefret ederim bir de bundan
  • 11-05-2025, 22:42:29
    #7
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuz diye
    Başka ucuz şey illaki vardır hocam, bence bir gelenek bu
  • 11-05-2025, 22:50:34
    #8
    Bence tadı güzel
  • 11-05-2025, 23:16:12
    #9
    Eski nesil genel olarak gofret ile büyümüş. Mesela çikolata daha değerliymiş. Almanya'dan filan birisi gelirken dört gözle fındıklı çikolata beklerlermiş. Muhtemelen bilinçaltına yerleşmiş bir gelenek gibi diyebiliriz. Ben öyle düşünüyorum. Bende şuan mesela gofretin yüzüne bakmam. Kuşaktan kuşağa değişen bir özellik gibi