Eski nesil genel olarak gofret ile büyümüş. Mesela çikolata daha değerliymiş. Almanya'dan filan birisi gelirken dört gözle fındıklı çikolata beklerlermiş. Muhtemelen bilinçaltına yerleşmiş bir gelenek gibi diyebiliriz. Ben öyle düşünüyorum. Bende şuan mesela gofretin yüzüne bakmam. Kuşaktan kuşağa değişen bir özellik gibi