• 07-05-2025, 09:40:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar lise hemşirelik bölümü mezunuyum sonrasında 2 tane önlisans bölümü bitirdim önlisans mezunu olduğum için lise kpssye giremiyorum ve tercih yapamıyorum önlisans diplomalarımı iptal edip lise kpssye girebilirsem atanma ihtimalim daha yüksek böyle birşey mümkün mü?
  • 07-05-2025, 09:43:32
    #2
    Soyadınız İmamoğlu ise olabilir, yoksa iptal edemezsiniz
  • 07-05-2025, 09:45:05
    #3
    İstanbul üniversitesi mezunuysanız ihtimal dahilinde hocam onlar sever iptal işlerini
  • 07-05-2025, 09:49:08
    #4
    Kategori Moderatörü
    Çok mümkün olduğunu sanmıyorum.
  • 07-05-2025, 09:56:17
    #5
    Kazanılmış haklar hukuken iptal edilmez diye biliyorum hocam.
  • 07-05-2025, 09:56:25
    #6
    hocam benimde lisans diplomam var önlisans diplomamda var ama önlisansa giremiyorum ösym bildiğim kadarıyla en yüksek diplomayı dikkate alıyor kpss için bende çok kez baktım bu dertten çok yanan var önceden mümkündü girmek ama şimdi bu mümkün değil ve iptalde edemiyorsun diplomanı
  • 07-05-2025, 09:56:38
    #7
    Cumhurbaşkanı adayı olun hocam. Lise diplomanızı bile iptal edebilirler.

    Konuya dönecek olursak maalesef imkansız.
  • 07-05-2025, 09:56:46
    #8
    Bunu iptal etmek demek ben o okulda hiç var olmadım, hiç kimsmeyi tanıımıyoorum demek olacağı için tarih sayfalarında böyle bir şey yapılamıyor, var sayalım bir olay yaşandı bir şey yaptınız ve gelecekte açığa çıktı, siz 20 yıl sonra şunu idda edebilirsinz, kardeşim ben öyle bir okula gitmedim yalan bunlar diyebilirsiniz ve kimse akksini iddaa edemez, bunların yaşanmaması için böyle bir şey yok, ama bir parti kurmayı deneyin hocam belki bi ihtimal
  • 07-05-2025, 10:00:32
    #9
    MaNaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazanılmış haklar hukuken iptal edilmez diye biliyorum hocam.
    Sonuç olarak benim lise diplomam da var o da kazanılmış hakkım ama lise kpssye girip atanıp mesleğimi yapamıyorum üniversite okuduğum için pişmanım