Kafayı Yemek Üzereyim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kafayı Yemek Üzereyim
10
●
450
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kafayı Yemek Üzereyim
1
2
07-05-2025, 09:43:26
#10
ApYazilim
Olayı özetlemek gerekirse az önce napsamde bende bu şekildeydi
07-05-2025, 09:44:09
#11
ApYazilim
unqown adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok artık
Valla hocam parlaklığı kısınca düzeldi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler