• 05-05-2025, 21:56:37
    #1
    Dostlar selam trust walletimda 38 dolar usdt var bunu çekmek istiyorum faakt 6-7 dolar fee ücreti çıkarıyor bunun bir yolu vardı diye hatırlıyorum düşük fee ile çekebilmek için enerji bilmem ne birşeyler diyorlardı. yardımcı olabilecek var mı bilgim yok.
  • 05-05-2025, 22:09:03
    #2
    usdt mi hocam
  • 05-05-2025, 22:13:46
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usdt mi hocam
    evet ya enerji olayları aklımı karıştırdı bilmeden hareket etmek istemiyorum
  • 06-05-2025, 05:18:31
    #4
    Enerji muhabbetini anlayamadım ama yardımcı olmak isterim. Öncelikle usdt habgi ağda olduğunu söyleyin. Şuan herhangi bir ağ 6-7 dolar fee çıkaracak kadar yoğun değil. Buna eth'de dahil. Bir yanlış olduğu kesin. Detayları aktarırsanız yardımcı olurum.