Dostlar selam trust walletimda 38 dolar usdt var bunu çekmek istiyorum faakt 6-7 dolar fee ücreti çıkarıyor bunun bir yolu vardı diye hatırlıyorum düşük fee ile çekebilmek için enerji bilmem ne birşeyler diyorlardı. yardımcı olabilecek var mı bilgim yok.
Enerji muhabbetini anlayamadım ama yardımcı olmak isterim. Öncelikle usdt habgi ağda olduğunu söyleyin. Şuan herhangi bir ağ 6-7 dolar fee çıkaracak kadar yoğun değil. Buna eth'de dahil. Bir yanlış olduğu kesin. Detayları aktarırsanız yardımcı olurum.