• 05-05-2025, 14:30:03
    #1
    benim bu kel kafama saç ektirsem yakışır mı sizce
  • Kabul Edilen Cevap
    • Aynı modeliz, o kadar boş alanı ekmeyle normale döndüremezsin. Çim adam gibi gezersin, bu şekil daha iyi.
  • 05-05-2025, 14:30:42
    #2
    bence bu halin ile çok iyi
  • 05-05-2025, 14:31:02
    #3
    kellik kötü durmuyor sizde yakışıyor saç ektirme de hayli zor bir süreç gerek yok bence.
  • 05-05-2025, 14:31:23
    #4
    Donör bölgeniz uygunsa kökleriniz kaliteliyse olur. Açıklık alanınız çok geniş en az 2 seans operasyon gerekir. Ve tepe bölgesi %100 kapanmaz hiç bir zaman.
  • 05-05-2025, 14:33:01
    #5
    Bu halinle acayip yakışıklısın abi 🙃
  • 05-05-2025, 14:37:37
    #6
    Kurumsal PLUS
    Yapay zeka ile kendine saç eklet gör Bence iyi durur.
  • 05-05-2025, 14:38:25
    #7
    bence bu çok daha iyi sakallarla birlikte çok hoş olmuş
  • 05-05-2025, 14:44:07
    #8
    Bu halinle baya yakıyorsunuz hocam altınıza bir harley davidson güzel gider.
  • 05-05-2025, 14:46:33
    #9
    Saçlı halin çok çok daha iyi olur ancak donör bölge çok önemli. Ekime müsait mi ne kadar alan açık. Her ekim başarılı ve güzel olacak diye birşey yok.