• 04-05-2025, 19:53:30
    #1
    Öncelikle selamlar;

    1 sene önce Avrasya hastanesinde vücüt gerdirme ameliyatı oldum. Yaklaşlık 2 ay tüm vücüt olacak şekilde korse takmak durumunda kaldım korseden sonra kaşınmalar ve kızarıklılıklarla birlikte başladı ancak tüm vücüdüma ( Kollar, Ayaklar , Gövde , Kasıklar vs ) olacak şekilde yayıldı pisayada olan tüm kremleri denedim funit denilen hapı 1 ay eksiksiz kullandım ancak bi süre geçer gibi oluyor sonra bi tatlı kaşıntı ile tekrar çıkmaya başlıyor. Bu durumda artık yurt dışı ise yurt dışı olacak şekilde bu tedavinin bir çözümü yok mu?
  • 04-05-2025, 19:57:30
    #2
    Mantar oldugu kesin mi hocam incelendi mi laboratuvar da
    Mantarın türü belirlenip ona göre bir tedavi yürütmeniz iyi olur
  • 04-05-2025, 19:58:08
    #3
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantar oldugu kesin mi hocam incelendi mi laboratuvar da
    Evet 5-6 doktora gittim farklı farklı hepsi mantar dedi
  • 04-05-2025, 20:04:43
    #4
    Sodyum karbonat. Bir kaç damla su ile karıştırılarak krem kıvamında ilgili yere sürülebilir. Ayak mantarında çok işe yaramıştı. Yine de doktorunuza danışmakta fayda var.
  • 04-05-2025, 20:30:26
    #5
    Hocam, funit uzun süreli kullanım gerektiren bir hap. Bir ay kullanmayla sorunu çözmüyor. Ama karaciğeri çok yoruyormuş. Bazı doktorlar tavsiye etmiyor. Ben de ayak tırnağındaki mantar için denemediğim şey kalmadı. Malesef çözüm bulmak çok zor mantara.
  • 04-05-2025, 23:23:18
    #6
    Çaresi fungoral şampuan, ketarol felan değil muadil deseler de değil yani. Tüm iç giyim kıyafetleri yüksek derecede yıkayıp ütüleyeceksin, başka türlü asla giymeyeceksin. Doktorunun uygun gördüğü şekilde kullanacaksın. Tedavi sürecinde tenin ıslak yada terli kalmayacak. Kullanımı ise; duş jeli ile yıkandın durulandın artık çıkacaksın ya banyodan, çıkmayacaksın fungoral şampuanı eline alıp tüm vücudunu köpürterek süreceksin lif/ilif kullanımını tavsiye etmiyorum bu süreçte. Tüm vücudunda 5dk kaldıktan sonra durulanıp çıkacaksın ekstra birşey süremeyeceksin vücuduna.

    Geçmiş olsun.