
ETSY'de bu hatayı alıyorum
17
●240
- 03-05-2025, 13:23:35hayır ılk basta odeme yaptıgım kart acaba bakıye mı yuklemem gerekaerialv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2025, 13:26:39Bakiye ile ilgili değil. Çünkü sol tarafta sizin Etsy ye olan ödemeniz gözükür. Orası da 0 gözüktüğü için herhangi bir bakiye çekimi yapmaz. İlk ödeme yaptığınız kartı tanımlamamış olması muhtemel. varsa başka kredi kartı deneyin veya paparanız varsa onu da deneyebilirsiniz.
- 03-05-2025, 13:38:39aerialv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledestek talebi actımda birde şöyle birşey varbycopra70100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 03-05-2025, 14:14:45
- 03-05-2025, 17:28:40Sizin borcunuz yok olsaydı amount due for may yazan sol üstteki yer - olurdu . İkinci olarak evet fee kısmında -277.36 yazmakta bu sizin ödediğimiz komisyon teknik olarak - ama , sales kısmında ise 297 tl lik satış yapmışsınız net profit yazan yerde 19.64 yazıyor bu aradaki fark sizin şuan 19.64 TL kârınız var bir kaç güne de avaliable deposit kısmına yansır. Kısaca siz - değil 19.64 TL kardasınız.
Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

