Allah yardımcın olsun hocam ,gerçekten zor ve insanı tedirgin ediyor .senin elinde seni koruyacak delillerin varmıydı peki sormam caizse ?
Amin hocam, Evet konuşmaların hepsi mevcut belirtmeme rağmen iş birlikçi kanaatine varmış savcı.
R10.net nedir bilmiyor çoğu diyorum 8 yıldır kullandığım platform ve adam bana r10 dan ulaşıyor yani sırf güvendiğim bir platform olduğu için yardımcı oldum ancak hayatımı kararttılar
kanıtların da bir yere kadar savcının taktirine bağlı
Özellikle 2. Kişi direkt hesaplardan bana atmış.
Tek suçlu ben gözüküyorum, kişiyi buldum araştırma sürecimi de detaylı anlattım.
Ama yinede bence *********** değil ben yargılanıcam