• 30-04-2025, 03:25:08
    #1
    K*mar ile alakam bile yok. Günde en az 8-10 tane böyle sms geliyor. Bıktımm
    Numaramı da değişemiyorum bütün bankalarımda kayıtlı.
    Çözüm var mı??
  • 30-04-2025, 03:26:18
    #2
    IPhone kullanıyorsanız Junkmail indirin hiç görmezsiniz bile
  • 30-04-2025, 03:27:26
    #3
    tematem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IPhone kullanıyorsanız Junkmail indirin hiç görmezsiniz bile
    Evet iphone kullanıyorum hocam. Şuan indirip bakıyorum uygulamaya. Teşekkürler
  • 30-04-2025, 05:35:51
    #4
    Artık her websitesi ve uygulama, kayıt aşamasında bir telefon numarası girmenizi istiyor. Girdiğiniz telefon numaraları ise toplanıyor ve veri olarak internette satılıyor.

    Artık dijital ortamlarda kendi numaranızı kullanmanız tehlikeli olacaktır. Dilerseniz WhatsApp, Telegram gibi tüm platformlar için 10₺'den başlayan fiyatlar ile sanal numara hizmeti verdiğimiz sitemize bir göz atın.

    Dijital dünya sandığınız kadar güvenli değil.

    Websitemiz : VarSMS - Tıkla!