Hocam akademik olarak çok başarılıydım. Benim dönemim de ilk 1000 ler başarı değildi. İlk yüzler basariliydi öyle bi okuldan çıktım. Fakat üniversite mantıklı gelmediği için sadece 1 ay kpssye çalıştım. 85 puanla bu hafta 3 üniversiteye atamam oldu. 26 on lisansa da hazırlanıp pozisyonumuz yükseltmeye bakacağım.
Lise ön lisans arasında çok bi fark yok sınav olarak. Lisans biraz daha farklı. Çalışma stilim tamamen YouTube idi. Konu dinledim bir kaç soru çıkarıp soru çözdüm. Çıkmış soruların tüm yıllarını çözdüm. Geçen yıl 1 ay vaktim olduğu için hızlandırılmış kampları izledim full ama 26 ön lisans için her hocanın her kampını turlayıp full soru odaklı çalışacağım. Matematik dışında zaten hepsi ezber birazda ezber yeteneğini geliştirmek lazım. Önünüzde 1.5 yıla yakın bir süre var çok ciddi puanlar alınacak bir vakit. Torpilsiz atanamazsın edalarını dinlemeyin en yüksek puanı alıp merkeziden atanmaya bakın çünkü merkezi de torpil olma gibi bir ihtimal yok sistem kimin puanı yüksek ve tercih sırası önde ise onun atamasını yapar. Benim tavsiyelerim bu yönde.