• 24-04-2025, 19:48:48
    #1
    Herkese merhaba yaklasık 1 senedir omuz ağrısı cekiyorum ama surekli degil ustune yatınca biraz yorunca hamur yoğrunca vs omuz başında yanmalı ağrı ve gucsuzluk oluyor bir kac kez gittim doktorlara ilac verip gonderdiler en son da gecen hafta mr a girdim tendon zayıflaması ve omuz sıkışması olduğu söylendi fizik tedaviye gittim en erken sana altı aya gelir diyor sıra aklıma prp ignesi geldi baska ne yapabilirim tecrubeli olan var mı
    Not tüp mideliyim belki vitamin eksikliğinden oldu şu an multivitamin magnezyum D vitamini vs kullanıyorum
  • 24-04-2025, 19:51:54
    #2
    Sinir Sıkışması fizik tedavide geçici bir çözüm bendede var ara ara tutuyor. öyle yaşayıp geçiyoruz
  • 24-04-2025, 20:06:30
    #3
    grafigoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinir Sıkışması fizik tedavide geçici bir çözüm bendede var ara ara tutuyor. öyle yaşayıp geçiyoruz
    Çözümü yok mu hocam peki
  • 24-04-2025, 21:59:02
    #4
    TheYuma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümü yok mu hocam peki
    Ameliyat