• 24-04-2025, 00:24:18
    #1
    İyi akşamlar değerli forum hocalarım, umarım iyisinizdir,

    Gece ayakta kalmayı düşünüyorum kahve,kolonya ve sigaramı hazırladım.

    Gece boyu izleyeceğim 2,3 tane film söylerseniz çok süper olur.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Aslında diğer gecelerde uyanık kalmayacaksanız bunun hiçbir manası yok. Bu gece deprem olma ihtimaliyle 5 ay sonra veya 3 yıl sonra deprem olma ihtimaliyle aynı çünkü. İnsan korkup depremi hatırladığı için böyle şeyler yapıyor. Artçı depremler olabilir ama artçı depremler ilk başta olan büyük depremin şiddetini geçemiyorlar.
  • 24-04-2025, 00:25:40
    #2
    +1 bende ayni şekildeyim
  • 24-04-2025, 00:25:53
    #3
    Backlink = Güven 🔗
    bi tanesini ben söyleyeyim Ceset kesinlikle izleyin
  • 24-04-2025, 00:27:32
    #4
    Bende burdayım selamlar sevgiler herkese burada bir emret oluşturabiliriz bence
  • 24-04-2025, 00:29:00
    #5
    Bende aynı şekil beklemedeyim artçı depremler devam ediyor güzel sarıcak filmler varsa bende alırım .
  • 24-04-2025, 00:29:12
    #6
    Muhabbetin döndüğü bir telegram vb yer var ise gece muhabbet edebiliriz hocalar.

    Maksat birbirimizden haberimiz olsun.
  • 24-04-2025, 00:30:09
    #7
    çok zor durum hocam hepimize geçmiş olsun biz de Adana da yaşadık aynısını
  • 24-04-2025, 00:30:12
    #8
    Şöyle bir adres bıraktım, isteyen katılabilir.

    https://t.me/+4ty643cann45Nzk0
  • 24-04-2025, 00:30:59
    #9
    Sully, FLIGHT (biraz +18) , Uçuş 93
    Sully tavsiye etmem sıkıcı biraz