• 17-04-2025, 23:47:00
    #10
    Hocam ibanınızı kapatın ne olur ne olmaz.
    Hayırlı işler.
  • 18-04-2025, 01:16:36
    #11
    Api icin mail atmaniz gerekli
  • 18-04-2025, 01:31:29
    #12
    Zoa
    Platin üye
    MuhammedE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ibanınızı kapatın ne olur ne olmaz.
    Hayırlı işler.
    nolcakki
  • 18-04-2025, 09:06:30
    #13
    Less is more.
    Hocam sandbox testlerini yaptıktan sonra arayarak ya da mail atarak onaylatmanız gerekli hesabı. ( İlk başta aldığınız onaydan bahsetmiyorum.) Onaylandıktan sonra api bilgileri çıkacaktır.