Yol yakınken vazgeçin hocam bi aie dostumuzun evi boyalar değil ama eşyalar ful siyahtı insanın eve giresi gelmiyordu 😂 daha canlı açık tonlar daha iyi olur hem evi güzel gösterir
Ben evimde ofis yaptığım odayı tamamen siyaha boyadım. Siyah perdelerde var. Ortam istediğim zaman zifiiri olabiliyor. Zevk ve psikoloji meselesi. Beni rahatlatıyor. Ancak evin tamamını boyamayı düşünmezdim. Çünkü dokunduğun yerde hemen iz kalıyor