• 16-04-2025, 16:31:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Yerde bir iPhone telefon buldum. Şarjı %2 idi, eve gelene kadar kapandı. Telefonu şarja taktım ve açtım, arama gelmesini bekledim fakat ekranda "SIM kilitli" yazıyor ve şifre var. Bu yüzden içeriğine ulaşamıyorum.
    Telefonun sahibini bulmak ve teslim etmek istiyorum. Tahminimce telefon bir bayana ait. Yaklaşık 2 gündür sahibini bulmaya çalışıyorum ancak henüz ulaşamadım. Sosyal medyada da paylaşım yaptık, “telefonunu kaybeden varsa bize ulaşsın” diye duyurduk.
    Başka ne yapabiliriz? Bu telefonun gerçek sahibine ulaşmanın başka bir yolu var mı? Yardımcı olabileceklerin desteklerini bekliyorum.
  • 16-04-2025, 16:33:23
    #2
    En yakın polis karakoluna bırakabilirsiniz.
  • 16-04-2025, 16:34:54
    #3
    Telefon açık ise aslında iCloud üzerinden konumu bulabilirlerdi ama demek ki akıllarına gelmemiş.
  • 16-04-2025, 16:35:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İnternete bağlayıp iCloud’u kilitlemeyi bekletin. Bazen iletişim numarasını paylaşıyor.
  • 16-04-2025, 16:39:19
    #5
    En yakın emniyet'e teslim etmenizi tavsiye ederim.

    İyilik yapayım derken başınız belaya girmesin.
  • 16-04-2025, 16:44:18
    #6
    İstanbul sondakika ve bulduğunuz semt sayfalarına gönderin inşallah ordan ulaşırlar
  • 16-04-2025, 16:49:12
    #7
    Hocam güç tuşuna 5-6 kere basın Acil durum ve Tıbbı kimlik kısmı çıkacak eğer telefon sahibi tıbbi kimlik kısmına kişi eklediyse ordaki kişiyi arayabilirsiniz belki numarası gözükebilir eklediği kişinin
  • 16-04-2025, 17:34:21
    #8
    çöpe at telefonu başına birşey gelebilir
  • 16-04-2025, 18:01:32
    #9
    Hocam iyi niyetinden dolayı suçlu durumuna düşersin. Bence Emniyete teslim et.