Merhaba arkadaşlar,
Yerde bir iPhone telefon buldum. Şarjı %2 idi, eve gelene kadar kapandı. Telefonu şarja taktım ve açtım, arama gelmesini bekledim fakat ekranda "SIM kilitli" yazıyor ve şifre var. Bu yüzden içeriğine ulaşamıyorum.
Telefonun sahibini bulmak ve teslim etmek istiyorum. Tahminimce telefon bir bayana ait. Yaklaşık 2 gündür sahibini bulmaya çalışıyorum ancak henüz ulaşamadım. Sosyal medyada da paylaşım yaptık, telefonunu kaybeden varsa bize ulaşsın diye duyurduk.
Başka ne yapabiliriz? Bu telefonun gerçek sahibine ulaşmanın başka bir yolu var mı? Yardımcı olabileceklerin desteklerini bekliyorum.