Askerliği nerede yaptınız?
93
●2.896
- 15-04-2025, 02:49:26Balıkesir Erdek mayın filosunda , koca koca savaş gemilerinin yanında yaptım askerligi, güzel günlerdi ya , gemilerden biri yurtdışına sefere gideceği zaman tüm gemiler siren çalar uğurlarlardı