Mottomuz en uygun şekilde en hızlı hizmeti vermek. Elimizdeki projelerle satış konuları açacağız.
Ayriyeten sizlerden de öneriler bekliyorum. R10'da neye daha çok rağbet var? R10'da Olmayan Fakat Aranan En Çok Şey Nedir?
Kısaca bize ne kazandırır? Sürümden ya da normal satıştan?
R10'da Neye Daha Çok İstek Var?
6
●434
- 11-04-2025, 11:14:03Seviyorum bu yeni üyeleri. R10 da en çok ne satarı soruyor. Gecen de bir arkadaş bana kar oranı yuksek kim ne is yapiyor yazın diyordu. Kim neden soylesin bunları kardeş? Sen arastiracaksin forumu. Saptayacaksın ve baslayacaksın. Ben neden kendime rakip çıkarayım. Ticaret sırdır.
- 11-04-2025, 11:54:37Rağbeti soruyorum ne kazandıklarını değil? 200 dolara satılan programı bedavaya paylaştım dün zatenerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu rakip değil fahiş fiyatların önüne geçmek satışına gerek olmayan şeylerin önüne geçmek.
Bu rakip değil fahiş fiyatların önüne geçmek satışına gerek olmayan şeylerin önüne geçmek.