erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seviyorum bu yeni üyeleri. R10 da en çok ne satarı soruyor. Gecen de bir arkadaş bana kar oranı yuksek kim ne is yapiyor yazın diyordu. Kim neden soylesin bunları kardeş? Sen arastiracaksin forumu. Saptayacaksın ve baslayacaksın. Ben neden kendime rakip çıkarayım. Ticaret sırdır.
Rağbeti soruyorum ne kazandıklarını değil? 200 dolara satılan programı bedavaya paylaştım dün zaten Bu rakip değil fahiş fiyatların önüne geçmek satışına gerek olmayan şeylerin önüne geçmek.