• 09-04-2025, 16:34:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dün bir arkadaşa konusunda ufak bi tartışma döndü.

    Profilime ve tradelere bakabilirsiniz.
    Arkadaşıma destek diye negatif trade atıldı.
    Bunları yaptıran ve yapanlar ban yemesi gerekmiyor mu? Hiçbiri ile alakam yok kanıtlayabilirim.
  • 09-04-2025, 16:37:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Evet hocam bu tarz davranışlar yasak arkadaşların tradeleri silinir hepsi tek tek cezasını alır
  • 09-04-2025, 16:37:16
    #3
    Yetkililer ilgilenecektir. R10 nu ciddi bir platform yapan şeylerden birisi trade puanları. Yetkilere bildir direkt olarak
  • 09-04-2025, 16:37:21
    #4
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    millet ne yapacağını şaşırmış 😧
  • 09-04-2025, 16:37:42
    #5
    Gizlilik Arıyorsan Uk Sim
    Ban sebebi olabilir, sonuçta haksız ticaret puanı kullanımı yasak.
  • 09-04-2025, 16:38:48
    #6
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Selamlar,

    Tarafınıza bilgilendirme mesajı gönderdim konuyla ilgili, profiller incelenmektedir