• 08-04-2025, 19:03:27
    #1
    Bir ajanstan fazlası
    Selamlar, fiyat performans kablosuz oyuncu kulaklığı arıyorum 3 4 bin bandına kadar çıkmak istemiyorum arada cs valo oynuyorum fps oyunu olarak o kadar

    Önerileriniz nelerdir
  • 08-04-2025, 19:05:30
    #2
    Platin üye
    Hocam selamlar G733 2.500 Liraya 2. el temiz bulursunuz. En az 1 yıl garantisi olsa yeterlidir.
    Ürünün tüm aksesuar ve değişenleri temu , alibaba , aliexpresste mevcut. Sıfırı 6 bin küsür. Hem şarj vadesi hemde performans olarak en iyi kablosuz kulaklıklardan biri
  • 08-04-2025, 19:09:27
    #3
    havit fuxi h6 veya fuxi h3
  • 08-04-2025, 19:18:30
    #4
    g435 kesinlikle tavsiye ederim
  • 08-04-2025, 19:19:48
    #5
    Bir ajanstan fazlası
    MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selamlar G733 2.500 Liraya 2. el temiz bulursunuz. En az 1 yıl garantisi olsa yeterlidir.
    Ürünün tüm aksesuar ve değişenleri temu , alibaba , aliexpresste mevcut. Sıfırı 6 bin küsür. Hem şarj vadesi hemde performans olarak en iyi kablosuz kulaklıklardan biri
    öneriniz için teşekkür ederim hocam fakat bu tarz ürünlerde 2. el almayı pek hijyenik bulmuyorum
    Virus1337 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    havit fuxi h6 veya fuxi h3
    havit iyi bi marka mı hocam bu konuda çok düşüncedeyim
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    g435 kesinlikle tavsiye ederim
    çok pahalı hocam
  • 08-04-2025, 19:40:53
    #6
    Platin üye
    WxTimer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öneriniz için teşekkür ederim hocam fakat bu tarz ürünlerde 2. el almayı pek hijyenik bulmuyorum
    Hocam iç ped ve üst kayış temuda 125 lira
  • 08-04-2025, 19:41:51
    #7
    Bir ajanstan fazlası
    MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iç ped ve üst kayış temuda 125 lira
    hocam mikrofonu nasıl kullandıklarını bilmiyoruzki
  • 08-04-2025, 19:42:34
    #8
    Platin üye
    WxTimer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mikrofonu nasıl kullandıklarını bilmiyoruzki
    Eh hocam sende şimdi mikrafonu ne yapacak adam yahu ona onu yapan fabrikada sıfırına da yapar