• 07-04-2025, 04:35:33
    #10
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alttaki yorumumu okuyunuz. Kimsenin okumasına karışan olmadı yazdığımı düzgün anlayınız.
    Okudum. Videoda babalarının parası ile hava atana denk gelmedim, gençler sorulan soruya cevap veriyor. Şimdi sana babandan arsa, tarla, ev kalsa veya okuman için ailen sana aylık 200 bin tl para verse; hop orada durun benim sizin evinize paranıza ihtiyacım yok mu diyeceksin. Niye zavallı olsun ailen sana bunları sağlasaydı zavallı mı olacaktın. Aslında bu cevabı sana değil de genel olarak ailesini suçlayan gençlere yazdım.
  • 07-04-2025, 04:41:01
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okudum. Videoda babalarının parası ile hava atana denk gelmedim, gençler sorulan soruya cevap veriyor. Şimdi sana babandan arsa, tarla, ev kalsa veya okuman için ailen sana aylık 200 bin tl para verse; hop orada durun benim sizin evinize paranıza ihtiyacım yok mu diyeceksin. Niye zavallı olsun ailen sana bunları sağlasaydı zavallı mı olacaktın. Aslında bu cevabı sana değil de genel olarak ailesini suçlayan gençlere yazdım.
    Yahu altta yorumda ne demek istediğimi belirttim halen niye anlamamak için direniyorsunuz aynı düşüncede olduğumuz halde bana yazma çabasındasınız gece bu saatlerde mi böyle çözemedim. Zengin diye kimseyi suçlamak haddime değil. Şımarık baba parasıyla takılanlar içindi yorumum farklı yerlere çekmeye gerek yok neyin ne olduğunu hepimiz biliyoruz. Videoyla alakalı bişey demedim arkadaş kendisini zavallı birisi olarak görmüş ona teselli olarak bir yorum atayım dedim eksik yazdım diye alıntılayıp duruyorsunuz. Neyse iyi forumlar. Ticari konular harici bişeye yorum atmamak lazım
  • 07-04-2025, 04:54:23
    #12
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu altta yorumda ne demek istediğimi belirttim halen niye anlamamak için direniyorsunuz aynı düşüncede olduğumuz halde bana yazma çabasındasınız gece bu saatlerde mi böyle çözemedim. Zengin diye kimseyi suçlamak haddime değil. Şımarık baba parasıyla takılanlar içindi yorumum farklı yerlere çekmeye gerek yok neyin ne olduğunu hepimiz biliyoruz. Videoyla alakalı bişey demedim arkadaş kendisini zavallı birisi olarak görmüş ona teselli olarak bir yorum atayım dedim eksik yazdım diye alıntılayıp duruyorsunuz. Neyse iyi forumlar. Ticari konular harici bişeye yorum atmamak lazım
    Yo gayet onlar için yazmışsınız ve şımarık baba parası yiyenler diye bir kitle ben hiç görmedim. Parası olmayanlar parası olanlara küfür eder zaten bu hep böyledir. İyi geceler.
  • 07-04-2025, 04:57:22
    #13
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yo gayet onlar için yazmışsınız ve şımarık baba parası yiyenler diye bir kitle ben hiç görmedim. Parası olmayanlar parası olanlara küfür eder zaten bu hep böyledir. İyi geceler.
    Algını değiştirecek değilim nasıl anladıysan o şekilde devam edebilirsin. Öyle bir kitle görmedim diyorsunuz öyle olmak için sanırım dağ başında yaşamak falan gerekiyor. Parası olan kimseye küfür etmem. Hakkıyla çalışan herkese saygım sonsuz.
  • 07-04-2025, 12:00:39
    #14
    BenPatrick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    3.5 yaş ve yılık 160 Bin Türk Lirası mı.
    Sanırım videodaki çocuklarla aynı geleceği yaşayacak.
    Videoda ki çocukların geleceğine dair kötü bir şey göremedik hocam, özel okulda okumaları suç yada hata değil sonuçta