Winman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ahh dünya ahh....
13
●428
- 07-04-2025, 04:35:33Okudum. Videoda babalarının parası ile hava atana denk gelmedim, gençler sorulan soruya cevap veriyor. Şimdi sana babandan arsa, tarla, ev kalsa veya okuman için ailen sana aylık 200 bin tl para verse; hop orada durun benim sizin evinize paranıza ihtiyacım yok mu diyeceksin. Niye zavallı olsun ailen sana bunları sağlasaydı zavallı mı olacaktın. Aslında bu cevabı sana değil de genel olarak ailesini suçlayan gençlere yazdım.
- 07-04-2025, 04:41:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yahu altta yorumda ne demek istediğimi belirttim halen niye anlamamak için direniyorsunuz aynı düşüncede olduğumuz halde bana yazma çabasındasınız gece bu saatlerde mi böyle çözemedim. Zengin diye kimseyi suçlamak haddime değil. Şımarık baba parasıyla takılanlar içindi yorumum farklı yerlere çekmeye gerek yok neyin ne olduğunu hepimiz biliyoruz. Videoyla alakalı bişey demedim arkadaş kendisini zavallı birisi olarak görmüş ona teselli olarak bir yorum atayım dedim eksik yazdım diye alıntılayıp duruyorsunuz. Neyse iyi forumlar. Ticari konular harici bişeye yorum atmamak lazımClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2025, 04:54:23Yo gayet onlar için yazmışsınız ve şımarık baba parası yiyenler diye bir kitle ben hiç görmedim. Parası olmayanlar parası olanlara küfür eder zaten bu hep böyledir. İyi geceler.Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2025, 04:57:22Algını değiştirecek değilim nasıl anladıysan o şekilde devam edebilirsin. Öyle bir kitle görmedim diyorsunuz öyle olmak için sanırım dağ başında yaşamak falan gerekiyor. Parası olan kimseye küfür etmem. Hakkıyla çalışan herkese saygım sonsuz.ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2025, 12:00:39Videoda ki çocukların geleceğine dair kötü bir şey göremedik hocam, özel okulda okumaları suç yada hata değil sonuçtaBenPatrick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
