Yo gayet onlar için yazmışsınız ve şımarık baba parası yiyenler diye bir kitle ben hiç görmedim. Parası olmayanlar parası olanlara küfür eder zaten bu hep böyledir. İyi geceler.
Algını değiştirecek değilim nasıl anladıysan o şekilde devam edebilirsin. Öyle bir kitle görmedim diyorsunuz öyle olmak için sanırım dağ başında yaşamak falan gerekiyor. Parası olan kimseye küfür etmem. Hakkıyla çalışan herkese saygım sonsuz.